dijous, 24 de juny del 2010

Gusó plega i Rofes fa d'escut

EL NOU.

L'adéu del president deixa tot sol Rofes, que aguanta el ruixat però no convenç els accionistes
Ni una llum sobre els diners de la SAE, les societats a Londres ni el deute de Gusó
Va admetre un deute de 3,8 milions, però també que s'ha trobat coses inesperades
Intents inútils dels accionistes de rebre explicacions de la resta de consellers

Josep Rofes :

LES ACCIONS PIGNORADES DE GUSÓ«Gusó ha pignorat 908.954 euros en accions per garantir que ingressessin al club»
El SUPORT DE LES INSTITUCIONS«Sabem que a Catalunya són les que menys aporten, però el consell treballa per rebre el seu suport. Aspirem a rebre el cinquanta per cent del que rep el Nàstic»
ON SÓN ELS 3.200.000 EUROS DECAPITAL SOCIAL DE LA SAE?«Sé el que sé, gairebé res. Potser m'esperava una cosa i n'era una altra»«Hi ha hagut partides que no s'haurien utilitzat adequadament»
EL GRUP QUE VOL ENTRAR AL CLUB«S'estan fent les gestions amb el nou grup perquè hi hagi prou diners per sanejar el club i el deute»
PER QUÈ GUSÓ TÉ ACCIONS EN SOCIETAT A LONDRES I QUINS SÓN ELS SOCIS?«Ho desconec. De vegades els socis de les societats no estan identificats»

LES INTENCIONS DELS CONSELLERS«El primer que faran és posar-lo a disposició dels que entrin. He intentat posar transparència i ordre»
SITUACIÓ PERSONAL«Això és una càrrega. Vaig entrar pensant una cosa i n'és altra. Estic fart. M'ha costat moltíssima feina i diners addicionals. Ningú va assumir res; jo, sí... en dos mesos, no es pot gestionar res»
LA PLANIFICACIÓ ESPORTIVA«No s'està improvisant. S'està fent feina. Seríem irresponsables si ho féssim»